Project and Program Management

Project Management

Η καθημερινότητα των σύγχρονων επιχειρήσεων περιλαμβάνει επιχειρηματικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται ποικιλοτρόπως, πλην όμως δεν διαθέτουν τα απαραίτητα εργαλεία ή/και τους κατάλληλους ανθρώπους που θα αναλάβουν την υλοποίησή τους με αρνητικές επιπτώσεις όπως η λανθάνουσα ή πλημμελής υλοποίησή τους ή στην χειρότερή τους μορφή, η απώλεια σημαντικών ευκαιριών. Στην κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία μας αναλαμβάνει από τα πρώτα στάδια την διερεύνηση των επιλογών, την καθοδήγηση των στελεχών και της διοίκησης, την επίβλεψη και τον προγραμματισμό των ενεργειών και την διαρκή παρακολούθηση των εκάστοτε διαδικασιών προκειμένου να διασφαλιστεί η επιτυχής ολοκλήρωση των εγχειρημάτων που επιλέγει η εκάστοτε διοίκηση.

Παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες  υποστήριξης σε ότι αφορά εταιρικές παρουσιάσεις, χρονοδιαγράμματα εργασιών, project management,  σύσταση διαδικασιών και εκπαίδευση των σχετικών τμημάτων σε:

    1. Διαφάνεια στις δραστηριότητες και τις λειτουργίες της εταιρείας
    2. Έγκαιρη και πλήρης διοικητική πληροφόρηση
    3. Βελτίωση του συστήματος εσωτερικού ελέγχου
    4. Εντοπισμό και αντιμετώπιση παραλείψεων, λαθών και αδυναμιών
    5. Διασφάλιση του τρόπου λειτουργίας  των Νοσοκομείων και βελτιστοποίηση στόχων τους
    6. Αναγνώριση και αξιολόγηση ζημιογόνων και επικερδών λειτουργιών
    7. Εγκατάσταση Διαδικασιών Επιχειρησιακής συνέχειας σε περίπτωση επεύλευσης κινδύνων (Επιδημίες, Τρομοκρατία, Καιρικά φαινόμενα, Πυρκαγιές, Σεισμοι κλπ)
    8. Εξασφάλιση της πληρότητας των χρηματοοικονομικών και λειτουργικών διοικητικών αναφορών
    9. Οργάνωση πλαισίου Εταιρικής Διακυβέρνησης
    10. Έλεγχος συμμόρφωσης βάσει των αρχών της Εταιρικής Διακυβέρνησης
    11. Αξιολόγηση οργανωτικής δομής εταιρείας σε συνάρτηση με την στρατηγική και τους στόχους της
    12. Ετήσια αξιολόγηση του συστήματος εσωτερικού ελέγχου σε συνεργασία με την Διοίκηση
    13. Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας Διοικητικών Συμβουλίων και Επιτροπών
    14. Εκπαίδευση μελών Διοικητικού Συμβουλίου και Επιτροπών αναφορικά με θέματα Εταιρικής Διακυβέρνησης
    15. Προετοιμασία και Ανάπτυξη Πολιτικών, Διαδικασιών,  Εγχειριδίων & Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας σύμφωνα με τις αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης
    16. Καταγραφή Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας για ΔΣ, Διοίκηση, Επιτροπές
Ένας συνεργάτης μας είναι πάντα διαθέσιμος να σας εξυπηρετήσει